شروع جنگ و دعوای جدید بین سپاهان و پرسپولیس

اظهارات یک مجری پرسپولیسی، جنگ و دعوای جدیدی بین زردپوشان سپاهان و قرمزپوشان پرسپولیس رقم زده است.

شروع جنگ و دعوای جدید بین سپاهان و پرسپولیس

به گزارش مملکت آنلاین، حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان که به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران ملقب شده همچنان ادامه دارد و در آخرین حاشیه این مسابقه حامد تهرانی مجری شبکه پرسپولیس به دلیل اظهارنظر علیه تیم فوتبال سپاهان و هوادارانش با شکایت باشگاه مواجه شده است.

حامد تهرانی در بخشی از صحبت‌های خود سپاهان را عامل ایجاد حاشیه و تنش در لیگ برتر معرفی کرده و حتی درخواست کرده که این تیم و هوادانش را برای یک فصل هم که شده از لیگ برتر کنار بگذارند تا جنگ و حاشیه در مسابقات کمتر شود.

این اظهارنظرها حالا با واکنش شدیدی از سوی جامعه هواداری و همینطور بازیکنان و اهالی باشگاه سپاهان مواجه شده و شهریار مغانلو و برخی دیگر از چهره‌های باشگاه اصفهانی به آن واکنش نشان داده‌اند.

شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس

باشگاه سپاهان در توضیح دلیل شکایت خود نوشته است: «در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهاد‌های مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.»

پس از ماجرای هوادار منتسب به باشگاه سپاهان که حواشی زیادی آفرید و به محرومیت ۱۰ ساله منجر‌ گردید، حالا سپاهانی‌ها از مجری شبکه پرسپولیس شکایت کرده‌اند تا پرونده حاشیه تازه‌ای در بازی دو تیم باز شود.

حامد تهرانی در بخشی از صحبت‌های خود خواستار حذف سپاهان از فوتبال ایران شده بود و معتقد است با حذف سپاهان، جنگ و درگیری در لیگ‌ برتر از بین می‌رود.

واکنش‌های شدید به صحبت‌های مجری پرسپولیسی

تازه‌ترین واکنش به این ماجرا را پیام نیازمند داشته و ساعتی پیش هم محمد کریمی که بازیکنی آرام و خوش اخلاق و دور از حاشیه شناخته می‌شود، از حامد تهرانی خواسته تا از سپاهانی‌ها عذرخواهی کند. کریمی همچنین در استوری خود به این موضوع اشاره کرده که رفتارهای اینچنینی فضای هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان را مسموم می‌کند و از اینکه این صحبت‌ها در رسانه رسمی پرسپولیس عنوان شده، حیرت کرده است.

Untitled

کار به شکایت پرسپولیسی‌ها کشید

 استوری اینستاگرامی محمد دانشگر، شکایت باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.

محمد دانشگر، بازیکن باشگاه سپاهان با قرار دادن عکس رضا درویش به همراه تیم رسانه ای باشگاه پرسپولیس از الفاظی توهین آمیز درخصوص آنها استفاده کرده بود که این استوری دقایقی بعد پاک شد.

با این باشگاه پرسپولیس به خاطر این استوری از محمد دانشگر به کمیته اخلاق شکایت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر