مدارس آذربایجان‌شرقی و اردبیل هم تعطیل شد

مدارس آذربایجان‌شرقی و اردبیل بدلیل حضور فرهنگیان در انتخابات تعطیل اعلام شد.

مدارس آذربایجان‌شرقی و اردبیل هم تعطیل شد

به گزارش مملکت آنلاین، مدارس دو استان دیگر تعطیل شد.

مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فردا مدارس این استان تعطیل است.

در این اطلاعیه با قدردانی از حضور پرشکوه هم استانی های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به اطلاع می رساند با عنایت به اینکه بیشتر فرهنگیان همیشه حاضر در صحنه به عنوان اعضای شعب اخذ رای در مدارس استان در حال خدمت رسانی به مردم می باشند و پیش بینی می شود فرآیند شمارش آرا به طول بینجامد؛ تمام مدارس روستایی و شهری آذربایجان شرقی فردا /شنبه/ تعطیل اعلام می شود.

کلیه مدارس اردبیل فردا تعطیل است

سیدحامد عاملی اظهار کرد: با توجه به برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و طولانی شدن زمان شمارش آرا در کلیه مناطق و نواحی استان اردبیل مدارس تعطیل بوده و فعالیت های آموزشی در بستر شاد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این تعطیلی با هماهنگی آموزش و پرورش انجام شده امیدواریم کلیه عوامل دخیل در انتخابات فردا با سلامت، قوت و صحت کامل شمارش آرا را انجام داده و در سریعترین زمان بتوانیم اعلام نتایج انتخابات را شاهد باشیم.

رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه در برخی از مدارس شاهد برگزاری انتخارات هستند و این فرآیند اخذ رای تا آخر وقت امروز ادامه خواهد داشت پیش بینی می کنیم شمارش آراد در ساعات آینده آغاز شده و تا حوالی ظهر فردا ادامه یابد.

عاملی بیان کرد: به همین خاطر واحدهای آموزشی استان اردبیل فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل خواهد بود تا امکان شمارش آرا در واحدهای آموزشی که شعب اخذ رای بودند انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر