جریمه ۲۷ میلیاردی یک واحد بسته بندی گوشت

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد از ثبت تخلف و جریمه ۲۷ میلیارد ریالی یک واحد بسته بندی گوشت در استان البرز خبر داد.

جریمه ۲۷ میلیاردی یک واحد بسته بندی گوشت
به گزارش مملکت آنلاین، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره کشف تخلف گرانفروشی گوشت توسط یکی از شرکت‌های بسته‌بندی گفت: این شرکت پس از بسته بندی گوشت‌های وارداتی یارانه‌ای  اقدام به گرانفروشی محصول  و همچنین عرضه  خارج از شبکه توزیع به بازار و واحدهای دیگر کرده است.
او افزود: با وجود تاکید بازرسان به عدم تولید و بسته‌بندی گوشت‌های خارج از مصوبه تنظیم بازار، این شرکت از این امر سر باز زده و به دلیل این که تفکیک این گوشت با گوشت تنظیم بازاری امکان‌پذیر نیست، توانستند گوشت را با قیمت بالاتر به بازار عرضه کنند.
امرالهی ادامه داد: بازرسان این تخلف را کشف و پرونده را با جریمه حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: واحدهای صنفی که گوشت‌های تنظیم بازاری را بسته‌بندی و توزیع می‌کنند، چنانچه تخلفی داشته باشند بازرسان با واحد صنفی برخورد قاطع خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر