بدلیل دریافت رشوه، یک مدیر شهرستانی وزارت جهاد کشاورزی در استان گلستان بازداشت شد

دادستان مرکز استان گلستان گفت: یکی از مدیران شهرستانی زیرمجموعه جهاد کشاورزی استان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد.

به گزارش مملکت آنلاین از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو گفت: متهم در ازای دریافت رشوه، اقدامات مجرمانه افراد را به دستگاه قضایی گزارش نمی کرد.

دادستان مرکز استان گفت: این فرد هم اکنون بازداشت است و تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر