فرمانده سپاه گرگان خبر داد:

امسال با شعار« با افتخار به گذشته و امید به آینده» به سراغ دهه مبارک فجر خواهیم رفت

فرمانده سپاه گرگان در جمع اصحاب رسانه گفت: امسال با شعار« با افتخار به گذشته و امید به آینده» به سراغ دهه مبارک فجر خواهیم رفت.

امسال با شعار« با افتخار به گذشته و امید به آینده» به سراغ دهه مبارک فجر خواهیم رفت

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ محمود علیخانی افزود:  ۶۷۲ برنامه به مناسیت دهه فجر در سطح شهرستان گرگان برگزار می شود که از این تعداد ۷۲ برنامه به صورت ویژه اجرا می‌شود.

علیخانی ادامه داد:مردم گرگان در ۵ آذر ۵۷ انقلاب را در پاییز مشق کردند و جلودار بودند؛ ۱۴۰۰ شهید، ۲۲ شهید انقلاب اسلامی، ۱۴ شهید در ۵ آذر و ۶ هزار جانباز از افتخارات شهرستان گرگان است.

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی که علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است به دنبال تغییر باورها و شبهه افکنی در بین مردم می‌باشد لذا با بصیرت افزایی می‌توان با این راهبرد دشمن مقابله نمود.

فرمانده سپاه گرگان ادامه داد: در جنگ شناختی دشمن، رسالت فرماندهان پایگاه و ارکان بسیج، روایت صحیح و همچنین روایت اول با استفاده از ظرفیت مناسبت‌ها و ایام الله ملی و مذهبی می‌باشد.

علیخانی در تشریح برنامه های هه فجر گفت: در این ایام برنامه‌هایی چون یادواره شهدا، عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از شهدای مدافع حرم، برگزاری یادواره شهدا شهرستان با محوریت شهید آبروی محله، مسابقات فرهنگی و ورزشی، پویش‌های فرهنگی، ایستگاه روایت گری، میز خدمت، محرومیت زدایی، برنامه‌های قرآنی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، رژه موتوری و زنگ انقلاب برگزار می‌شود.

وی گفت: در ایام دهه فجر امسال هزار بسته معیشتی در شهرستان گرگان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان در پایان گفت: همه برنامه‌های سپاه گرگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ختم خواهد شد که این مراسم هم با حضور پرشور مردم به ویژه دهه ۸۰ و ۹۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر