واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به اعتصاب بازیکنان این تیم

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اعتصاب بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به اعتصاب بازیکنان این تیم

به گزارش مملکت آنلاین، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: در روزهای اخیر اخبار و اتفاقاتی با سرفصل طلب پنج درصدی اعضای تیم از فصل گذشته روی داده است. این در حالی است که با توجه به جریمه پنج درصدی که سال گذشته توسط هیات مدیره مصوب شد، اصلا مطالبه‌ای وجود نداشته است که بازیکنان به واسطه آن بخواهند از انجام تمرین خودداری کنند.

این جریمه در پی شکست برابر تیم آلومینیوم اراک و کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی اعمال شد، با این وجود در پی نتایج رقم خورده در این فصل و حضور در صدر جدول رقابت‌ها، باشگاه لغو آن جریمه را در دستور کار داشت. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه، در این ارتباط در حال انجام پیگیری‌های لازم بود. این در حالی است که باشگاه تا به این جای فصل، ۳۰ درصد از قراردادهای فصل جاری و کلیه پاداش‌های مرتبط را پرداخت کرد تا آرامش خاطر اعضای تیم از این جهت فراهم باشد.

با توجه به این توضیح، باشگاه پرداخت عقب افتاده‌ای در ارتباط با فصل گذشته فوتبال نداشت ولی به دنبال اقدام به نفع اعضای تیم بود که شرایط کنونی حادث شد. از سوی دیگر آن‌گونه که همگان در جریان قرار دارند، شرکت پرسپولیس از زمستان گذشته به یک شرکت فرابورسی تبدیل شده است و باید پاسخگوی نهادهای ذی‌ربط و سهامداران در حوزه‌های مختلف، به ویژه در بخش مالی باشد. بر این اساس پرداخت‌ها به تیم که عمده بار مالی و هزینه‌های باشگاه را شامل می‌شود نیز باید طبق ضوابط مشخص صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر