اعتراف؛ ازبالا گفتند برانکو دیگر درپرسپولیس نباشد!

پس از دبل قهرمانی سرخ‌ها در فصل گذشته با هدایت برانکو و فتح سومین قهرمانی پیاپی لیک، زمزمه‌های خروج او از پرسپولیس شنیده می‌شد و در نهایت ایران را ترک کرد. حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس شب گذشته در گفتگویی با کانال هواداران پرسپولیس اظهاراتی درباره برانکو داشته که جای تامل زیادی دارد.

اعتراف؛ ازبالا گفتند برانکو دیگر درپرسپولیس نباشد!

به گزارش مملکت‌آنلاین، گرشاسبی در یک گفتگوی صوتی گفت: «از بالا گفتند دیگر به صلاح نیست پرسپولیس و برانکو به موفقیت ادامه دهند!»

مشخص نیست این بالا دستی‌ها چه افرادی هستند و چرا مسیر موفقیت‌آمیز این باشگاه را نمی‌خواستند؟ پرسپولیس در دوران مربیگری برانکو به اوج اقتدار خود رسید و با ثبات کافی جام‌های زیادی را فتح کرد و حتی چند ماه حقوق نگرفت، اما بی‌مهری‌های این باشگاه را تحمل کرد.

پرداخت حقوق وی و دستیارانش که به خاطر ارزش پول کشورمان سخت‌تر شده بود، یکی از دلایل رفتن برانکو اعلام می‌شد اما بازهم این باشگاه در زمان مدیریت «ایرج عرب» می‌توانست با این مربی محبوب کروات به توافق برسد و اجازه ندهد دوران بی‌ثباتی به یکی از باشگاه‌های پرطرفدار آسیا بازگردد، با این حال اما انگار ایرج عرب گزینه‌ای بود که می‌خواست نقش ترمز را در این باشگاه مردمی ایفا کند.

منبع: تابناک

ارسال نظر