پزشک پرسپولیس در خصوص ۳ مصدوم این تیم توضیحاتی را ارائه داد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومان این تیم صحبت کرد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت:  محمد انصاری ،  مهدی ترابی  و امید عالیشاه دچار مصدومیت شدند. کار‌های اولیه برای این بازیکنان انجام شد و معاینات دقیق‌تر فردا (شنبه) برای آنها انجام خواهد شد. بررسی‌های مجدد فردا انجام می‌شود و نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی ادامه داد:  سیامک نعمتی  همچنان با بدنساز تیم تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند تا پس از رسیدن به آمادگی کامل بتواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

منبع: میزان

ارسال نظر