«حیاکن، رها کن» بعد از برد ۴ بر صفر استقلال هم ادامه دارد/ هواداران خواهان جدایی مدیرعامل

هواداران استقلال در دقایق پایانی دیدار تیمشان مقابل سایپا خواهان جدایی فتحی، مدیرعامل این تیم شدند.

به گزارش مملکت‌آنلاین، تیم فوتبال  استقلال  تهران در هفته هفتم رقابت‎های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به مصاف  سایپا  رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان  استراماچونی  به اتمام رسید.

دقایق پایانی این بازی و در حالی که استقلال با نتیجه ۴ بر صفر از حریف خود پیش بود، هواداران استقلال به مانند هفته‌های گذشته علیه امیرحسین  فتحی ، مدیرعامل این باشگاه شعار‌هایی را سر دادند و خواهان جدایی او از استقلال شدند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر