برنامه‌های تاکتیکی کالدرون در تمرین امروز پرسپولیس

دو بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین امروز برنامه‌های ویژه درمانی را در برنامه داشتند. همچنین در تمرین امروز برنامه‌های تاکتیکی سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مرور شد.

برنامه‌های تاکتیکی کالدرون در تمرین امروز پرسپولیس

به گزارش مملکت آنلاین، تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ و در غیاب ملی‌پوشان این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. علیرضا بیرانوند، محمد نادری، ‌محمد حسین کنعانی زادگان، ‌ احمد نوراللهی و وحید امیری ملی‌پوشان پرسپولیس هستند و بشار رسن هم در اردوی تیم ملی عراق حضور دارد.

بازیکنان پس از گرم کردن، به فوتبال هدفمند پرداختند.

شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند، بعد از گرم کردن کار خود را زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم دنبال کردند. دروازه‌بان‌ها هم تمرین اختصاصی خود را زیر نظر محسن سیدی انجام دادند.

ارسال از جناحین و مقابله با آن، بخش بعدی تمرین بود و در این بخش کریم باقری نکاتی را به بازیکنان یادآور شد.

در ادامه، فوتبال تحت فشار در نیمی از زمین در دستور کار بود که در جریان آن کالدرون دستورات فنی را به بازیکنان منتقل می‌کرد. تمرین امروز با توجه به بازی دوستانه فردا، در زمان ۷۵ دقیقه‌ای و با فشار کمتری انجام شد.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۱ پشت درهای بسته در یک بازی دوستانه برابر شهدای رزکان به میدان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر