فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان‌های پایتخت مجاز شد

مدیرروابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: با توجه به قرار گرفتن هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول، فعالیت هزار و ۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان‌های شهر مجاز شد.

به گزارش مملکت آنلاین، فرشید اسحاقی درباره فعالیت مجموعه های ورزشی این سازمان گفت: باتوجه به قرار گیری هوای تهران در  وضعیت قابل قبول، فعالیت هزار و ۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی مجاز است.

مدیرروابط‌ عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از فردا وضعیت هوا به سمت آلودگی خواهد رفت و سازمان ورزش شهرداری تهران برای ادامه فعالیت این ایستگاه های ورزش شهروندی تابع تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوا خواهد بود.

اسحاقی درباره فعالیت مجموعه های ورزشی سرپوشیده بیان کرد: فعالیت مجموعه های ورزشی سرپوشیده به آلودگی هوا مربوط نیست و با توجه به ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا مبنی بر قرارگیری پایتخت در وضعیت آبی کرونا، هم اکنون  ۲۱۱ مجموعه ورزشی سرپوشیده شهرداری تهران با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر