مسی: اینکه می‌گویند ما در رختکن بارسا قدرت داریم، دروغ است

«لیونل مسی» معتقد است که حضور «کریستیانو رونالدو» در رئال مادرید، باعث بالا رفتن کیفیت لالیگا و ال‌کلاسیکو بوده و تاکید کرد که دوست داشته رونالدو در رئال بماند.

مسی: اینکه می‌گویند ما در رختکن بارسا قدرت داریم، دروغ است

به گزارش مملکتآنلاین، مسی و رونالدو طی یک دهه گذشته استانداردی را برای عملکرد فردی بازیکنان تعریف کردند و انبوهی از رکوردهای گلزنی را بر جای گذاشته و در این ۱۰ سال همواره بر جوایز فردی سلطه داشتند.

این رقابت زمانی که آنها در ال‌کلاسیکو رو در روی یکدیگر قرار می‌گرفتند به اوج می‌رسید اما رونالدو تابستان سال گذشته به یکباره تصمیم گرفت تا مادرید را به مقصد تورین ترک کند.

با این وجود، مسی با ابراز تاسف از تصمیم رقیب سنتی خود برای کوچ از اسپانیا اظهار داشت: دوست داشتم رونالدو در رئال ادامه می‌داد؛ مادریدی‌ها همچنان به مبارزه ادامه خواهند داد چرا که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند اما پیش از این هم گفته‌ام که آنها فقدان او را احساس خواهند کرد و جای خالی او را لمس می‌کنند؛ با این وجود رئال بازیکنان خوب زیادی دارد که به آنان اجازه می‌هد تا برای تک‌تک عناوین بجنگند و علاوه بر این تاریخ بزرگی دارند. 

با وجود اینکه مسی در دوران فوتبالی خود یک دوجین جایزه و جام کسب کرده است اما ستاره آرژانتینی هم به سهم خود حسرت‌هایی دارد که شاید حذف از نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته توسط لیورپول مهم‌ترین و تازه‌ترین آن‌ها باشد؛ جایی که قرمزهای آنفیلد موفق شدند در خانه شکست سه بر صفر را جبران کرده و راهی فینال شوند.

مسی در رابطه با آن دیدار پرحسرت نوشت: مقصر داستان لیورپول خودمان بودیم؛ این اتفاق بعد از قصه آ.‌اس رم رخ داد؛ شکست مقابل رم مثل یک سد ذهنی در آنفیلد پدیدار شد؛ هر چه از بازی می‌گذشت عملکرد ما بدتر می‌شد و هیچ ارتباطی با سرمربی نداشت؛ باشگاه تصمیم به ابقای «ارنستو والورده» گرفت و فکر می‌کنم همه از این تصمیم خوشحال شدند چرا که تمام اعضا او را دوست دارند و از او حمایت می‌کنند درست مثل «لوئیس انریکه» یا سرمربی پیش از او.

مرد آرژانتینی به‌تازگی جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرده است اما ششمین توپ طلا که در عمل او را با اختلاف یک توپ طلا از رقیب سنتی پیش می‌اندازد، در اهداف او قرار ندارد.

وی در این خصوص تاکید کرد: نبردن توپ طلا اتفاقی نیست که ناامیدکننده باشد؛ این جوایز قدردانی خوبی است اما برای من هرگز اولویت نبوده؛ چیزی که مرا مایوس می‌کند نبردن دوباره لیگ قهرمانان است؛ از آخرین باری که آن را لمس کردیم پنج سال می‌گذرد.

«جرارد پیکه» در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که اعضای هیات مدیره باشگاه از مقاله چاپ شده در یکی از رسانه‌های محلی مبنی بر اینکه قدرت بازیکنان بارسا در تیم کاتالونیایی بیش از حد است، حمایت کرده‌اند.

مسی در پاسخ به پرسشی در این خصوص تاکید کرد: جرارد پیش از انجام مصاحبه، با هیچ‌کس هیچ هماهنگی نمی‌کند به ویژه با من؛ پیکه سال‌ها در بارسلونا بوده و به خوبی می‌داند اینجا موضوعات چه طور پیش می‌رود؛ صادقانه هرگز چنین حرفی را نزده‌ام چرا که می‌دانم باعث حساس شدن آن می‌شود اما اینکه می‌گویند ما در رختکن قدرت زیادی داریم، دروغ است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر