سوتی عجیب مدیرعامل پرسپولیس دربرنامه زنده

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نام این باشگاه گاف بزرگی داد که در فضای مجازی به سوژه کری خوانی و تمسخر تبدیل شده است.

سوتی عجیب مدیرعامل پرسپولیس دربرنامه زنده

به گزارش مملکت‌آنلاین، جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط مختلف سرخ‌ها صحبت کرد. او در بخشی از صحبت هایش نام پرسپولیس را به اشتباه پیروزی گفت که سبب ایجاد حواشی زیادی شد. همین اشتباه عجیب کافی بود تا عده زیادی از هواداران باشگاه در فضای مجازی علیه او موضع بگیرند. همچنین هواداران استقلال نیز با استفاده از این اشتباه مدیر جدید و غیرفوتبالی پرسپولیس، این گاف را به سوژه حملات خود تبدیل کردند.

نام باشگاه پرسپولیس که بعد از انقلاب به پیروزی تغییر پیدا کرد، تا اواخر دهه گذشته با نام پیروزی خطاب می شد که با ثبت رسمی برند و نام پرسپولیس این اسم بار دیگر رسمیت یافت. البته در تمام طول این سالها هواداران فوتبال تیم خود را با نام پرسپولیس در همه محافل و ورزشگاه ها و حتی رسانه ها می شناختند.

سمیعی بیان کرد: امیدوارم پیروزی (پرسپولیس) در این روز‌ها شرایط خوبی را پشت سر بگذارد و انتظار داریم برای این بازی نگاه تمام اهالی ورزش و رسانه‌ها، ملی باشد و این مطلب را درک کنیم که قهرمانی در آسیا افتخاری برای کل جامعه فوتبال خواهد بود. فکر می‌کنم به حمایت بیشتری نیاز داشته باشیم و هواداران باید با انرژی بیشتری ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم و به قهرمانی آسیا برسیم.

منبع: تابناک

ارسال نظر