مهدی‌خانی: فردا تست پزشکی می‌دهم و با پرسپولیس قرارداد می‌بندم

مهاجم واراژدین کرواسی گفت که در صورت قبولی در تست پزشکی، مشکلی برای امضای قرارداد با پرسپولیس ندارد و امیدوار است پاسخ اعتماد سرمربی سرخپوشان را بدهد.

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی مهدی‌خانی پس از پایان مذاکراتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس در ساختمان این باشگاه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر مذاکرات خوبی با سمیعی داشتیم. به امید خدا فردا (سه‌شنبه) کارهای تست پزشکی را انجام می‌دهم و پس از آن می‌توانیم قرارداد را ببندیم.

وی درباره وضعیت صدور رضایتنامه خودش تصریح کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و واراژدین کرواسی در ارتباط هستند و به توافقاتی هم رسیدند تا این انتقال انجام شود.

مهاجم فعلی واراژدین کرواسی در پاسخ به این پرسش که آیا باید او را پرسپولیسی دانست یا خیر، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به امید خدا.

مهدی‌خانی درخصوص مدت قراردادش با باشگاه پرسپولیس بیان کرد: فردا مشخص می‌شود.

وی در مورد همکاری با یحیی گل‌محمدی در پدیده مشهد گفت: در پدیده شاگرد آقا یحیی بودم و از او شناخت کافی دارم. از اعتماد گل‌محمدی تشکر می‌کنم. امیدوارم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و پاسخ اعتمادش را بدهم.

مهاجم مورد نظر باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه اهدافی را در این باشگاه دنبال می‌کند، اظهار داشت: پرسپولیس قهرمان چهار سال اخیر ایران است و دو سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. چیزی جز قهرمانی،‌ مجموعه پرسپولیس را راضی نمی‌کند و به امید خدا برای قهرمانی آسیا و لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر