دیاباته با استقلال فسخ کرد!

وکیل دیاباته فسخ قرارداد این بازیکن را تائید کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، شیخ دیاباته رسما قراردادش را با استقلال فسخ کرد و دیگر بازیکن این باشگاه به حساب نمی‌آید. دیاباته ماه گذشته نامه‌ای به باشگاه داد و تهدید کرد در صورت عدم پرداخت دستمزدش، یکطرفه فسخ خواهد کرد. حالا و پس از پرداخت نشدن دستمزد این بازیکن، دیاباته و مدیر برنامه‌اش نامه فسخ قرارداد را هم به باشگاه استقلال ارسال کردند و هم به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا. بنابراین اگر استقلال با این بازیکن تسویه حساب نکند، یک شکایت به شکایت‌های باشگاه استقلال در فیفا اضافه خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر