ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

سرخ‌پوشان پایتخت از ساعاتی دیگر به مصاف النصر عربستان می‌روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش مملکت آنلاین، یحیی گل‌محمدی،  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران برای آخرین دیدار این فصل سرخپوشان، مجبور است یک ترکیب موثر را به زمین بفرستد تا شانس کسب برد و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان از یک سو و عدم آسیب‌پذیری برابر النصر عربستان از طرف دیگر را به عنوان یک خاصیت و فاکتور مفید در دل خود داشته باشد.

روند حرکتی سرخپوشان البته به گونه‌ای بوده که می‌توان ترکیب اصلی را به راحتی حدس زد. آنها به یک ترکیب ایده‌آل و تاثیرگذار رسیده‌اند و هماهنگی و هارمونی بین خطوط در بالاترین سطح خود دیده می‌شود.

حدس اینکه حامد لک در کنار شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در آخرین نقطه زمین برای پرسپولیس بجنگند، چندان سخت نیست. در سمت راست، سیامک نعمتی با قدرت نفوذ‌های پیاپی و تکنیک بالا بازی می‌کند و سمت چپ در اختیار سعید آقایی مدافع جدید، سرعتی و باهوش تیم است.

برای چیدن خط میانی، یحیی سه گزینه آماده و قبراق در اختیار دارد؛ کمال کامیابی‌نیا که بیشترین ارسال پاس در دیدار قبلی را به خود اختصاص داد و از حریف، یک اخراجی گرفت، احمد نوراللهی با قدرت حفظ و حمل توپ و بازیسازی از میانه میدان و البته میلاد سرلک که فراتر از انتظارات ظاهر شده و با حضور خود در ترکیب تیم، میزان دوندگی و توپ‌گیری پرسپولیس را بالا برده است. در دیدار قبلی، میلاد نیمکت‌نشین بود و شاید امشب هم چنین اتفاقی تکرار شود.

در سمت راست، بشار رسن همه کاره است و گل‌محمدی نمی‌تواند از هافبک عراقی خود دل بکند. در سمت چپ نیز، احسان پهلوان در ترکیب تیم جا افتاده و بازی به بازی بهتر و موثرتر شده است. احسان بازی «رودست» را عالی انجام می‌دهد و اگر در هنگام ارسال پاس‌های آخر، دقت بیشتری داشته باشد، به یکی از هافبک‌ها و وینگر‌های موثر برای پرسپولیس در طول فصل بیستم تبدیل خواهد شد.

برای چیدن خط حمله نیز باید باز هم منتظر زوج وحید امیری و عیسی آل‌کثیر باشیم. زوجی که در کنار هم، مدافعان تیم‌های مختلف را سردرگم کردند و نتیجه تلاش‌شان را گرفتند.

منبع: میزان

ارسال نظر