عذرخواهی کاپیتان یونایتد بعد از محکوم شدن به ۲۱ ماه حبس

هری مگوایر از هواداران منچستریونایتد عذرخواهی کرد و عنوان کرد هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

عذرخواهی کاپیتان یونایتد بعد از محکوم شدن به ۲۱ ماه حبس

به گزارش مملکت‌آنلاین، هری مگوایر، مدافع گرانقیمت تیم ملی فوتبال انگلیس و منچستریونایتد که در تعطیلات به سر می‌برد، حواشی زیادی ایجاد کرد که باعث شد گرت ساوت گیت او را از فهرست نفرات انگلیس برای رقابت های لیگ ملت های اروپا خط بزند.

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، اولین مصاحبه خود را پس از محکوم شدن به حمله به پلیس و اقدام به رشوه در جزیره یونانی میکونوس انجام داد.

گزارش شده است که این فوتبالیست در کنار خواهرش ایستاد و در حال درگیری با دو فرد آلبانی تبار بود و سپس هنگام تلاش برای انتقال وی به ایستگاه به پلیس پیشنهاد رشوه داد. خود مگوایر ادعا کرد که از زندگی خود می ترسید زیرا او این افراد را نمی شناخت.

هری مگوایر گفت: من کار اشتباهی نکرده ام. ای کاش کسی در چنین شرایطی نباشد. بدیهی است اتفاقی که افتاد کار برای یکی از بزرگترین باشگاه های جهان را دشوار کرده است بنابراین من از هواداران و باشگاه از این طریق عذرخواهی می کنم. من خودم را در شرایطی قرار دادم که برای هر کسی در هر جایی ممکن است اتفاق بیفتد. واقعا هیچ کار اشتباهی انجام ندادم و امیدوارم این اتفاقات حل و فصل شود.

روز پنجشنبه، اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه حکم (۲۱ ماه مشروط در زندان) برای این فوتبالیست پس از تجدید نظر در دادگاه تجدید نظر لغو شد. پرونده در دادگاه بالاتر بررسی خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر