دانشگر از استقلال اخراج شد

طبق اعلام فرهاد مجیدی، محمد دانشگر مدافع آبی پوشان از استقلال اخراج شد.

   به گزارش مملکت‌آنلاین، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:

هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست و محمد دانشگر حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر