ستین: با داشتن «مسی» وزنه همیشه به سمت بارسا سنگین است

سرمربی باشگاه بارسلونا معتقد است با وجودی که بازی کردن برابر ناپولی در دیدار برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در زمین بی‌طرف عادلانه نیست ولی داشتن بهترین بازیکن جهان همیشه دست برتری را در اختیار بارسا قرار می‌دهد.

ستین: با داشتن «مسی» وزنه همیشه به سمت بارسا سنگین است

به گزارش مملکت‌آنلاین، ناپولی و بارسا پیش از تعلیق شدن فوتبال در سرتاسر اروپا به دلیل پاندمی ویروس کرونا، در دیدار رفت در سن پائولو به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال حاضر در حال کار روی برنامهای است تا رقابت‌ها را در ماه ژوئن به اتمام برساند. براساس یکی از گزارش‌ها، تمامی دیدارهای باقی‌مانده در ماه آگوست در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

این بدان معنا است که بارسا باید از امتیاز میزبانی خود برابر ناپولی صرف نظر کند؛ این در حالی است که در صورت صعود به یک چهارم، نیمه نهایی و یا فینال خبری از نیوکمپ نخواهد بود.

در این بین، «کیکه ستین» در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: هیچ چیزی مشخص نیست اما این آخرین موضوعی است که تکلیفش مشخص خواهد شد. خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ بازی کردن برابر ناپولی در ورزشگاه بی‌طرف آن هم در حالی که دیدار رفت را در خانه آنها بازی کردیم، کمی به ضرر ما است.

وی ادامه داد: اما اگر با توجه به شرایط چنین تصمیمی گرفته شود، کاری از ما بر نمی‌آید؛ آن را خواهیم پذیرفت چون چاره دیگری نداریم.

ستین در خصوص امیدهای بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان نیز تاکید کرد: در لیگ، به خودمان متکی هستیم هرچند همه تیم‌های بالای جدول برای گرفتن تمام امتیازات باقی‌مانده تقلا خواهند کرد. در حال حاضر با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر از رئال داریم، دست‌ما بازتر است و در لیگ قهرمانان، این شانس را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم. ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم و این موضوعی است که همیشه می‌تواند ورق را به نفع ما برگرداند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر