دیدار لسترسیتی و چلسی برنده نداشت

دیدار تماشایی لسترسیتی و چلسی در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس برنده نداشت و با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

دیدار لسترسیتی و چلسی برنده نداشت

به گزارش مملکت‌آنلاین، عصر امروز(شنبه) لستر در نخستین دیدار این هفته در ورزشگاه «کینگ پاور» میزبان تیم چلسی بود و با تساوی ۲ بر ۲ برابر این تیم متوقف شد. در این دیدار نمایش زیبای بازیکنان تیم‌ها موقعیت‌های متعدد گلزنی را ایجاد کرد.

«آنتونیو رودریگر» مدافع آلمانی در دقایق ۴۶ و ۷۱ برای تیم چلسی در این دیدار گلزنی کرد و «هاروی بارنس» در دقیقه ۵۴ و «بن چیلول»  در دقیقه ۶۴ گل های لستر را درون دروازه آبی های لندن جای دادند تا این دیدار بدون برنده به پایان برسد.

چلسی با کسب یک امتیاز این دیدار ۴۱ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی این رقابت ها ماند. لسترسیتی نیز با کسب این تساوی ۴۹ امتیازی شد و نتوانست به رده دوم جدول لیگ برتر جزیره صعود کند.

 لسترسیتی و چلسی

 صحنه به ثمر رسیدن گل رودریگر

هواداران و علاقه مندان به لیگ برتر انگلیس در نیمه نخست این دیدار بازی زیبایی را از بازیکنان ۲ تیم شاهد بودند و بارها شاگردان راجرز و لمپارد  بر روی دروازه حریف در موقعیت گلزنی قرار گرفتند، اما هیچ کدام تبدیل به گل نشد.

این روند تا پایان نیمه نخست ادامه یافت و بازیکنان به رختکن رفتند تا خود را برای ادامه این دیدار آماده کنند.

بازیکنان چلسی نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود و در دقیقه ۴۶ به گل رسیدند.

در این دقیقه «آنتونیو رودریگر» دروازه میزبان را  با ضربه سر دیدنی گشود و تیمش را پیش انداخت. اما خوشحالی بازیکنان چلسی تنها هشت دقیقه طول کشید. این گل در دقیقه ۵۴ برای لسترسیتی  به‌ثمر رسید و «هاروی بارنس» آن را درون دروازه چلسی جای داده و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۴ اشتباه «کپا» ‌سنگربان چلسی موجب شد تا «بن چیلول» دومین گلزن میزبان باشد.

 لسترسیتی و چلسی

 هاروی بارنس پس از گلزنی در آغوش  بازیکنان لستر

در دقیقه ۷۱ در سمت چپ دروازه لسترسیتی بازیکنان  این تیم بر روی بازیکنان چلسی خطا کرده و رودیگر توپ ارسالی را یک بار دیگر  به ضربه سر عالی و دقیق و به دور از دستان «کاسپر اشمایکل» سنگربان حریف جای داد و بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه این دیدار بازیکنان ۲ تیم چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر بدست آوردند اما این موقعیت ها هیچ کدام گل نشد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر