لبرون جیمز سومین بازیکن امتیازآور تاریخ بسکتبال آمریکا شد

ستاره بسکتبال آمریکا، در شب باخت لس‌آنجلس لیکرز از رکورد کوبی برایانت افسانه‌ای عبور کرد و سومین بازیکن امتیازآور تاریخ لیگ حرفه‌ای آمریکا نام گرفت.

لبرون جیمز سومین بازیکن امتیازآور تاریخ بسکتبال آمریکا شد

به گزارش مملکت‌آنلاین، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) لس‌آنجلس لیکرز به مصاف فیلادلفیا رفت و در این مسابقه خارج از خانه مغلوب حریفش شد اما این باخت در سایه تاریخ‌سازی لبرون جیمز ستاره لیکرز قرار گرفت.

جیمز در این دیدار که تیمش ۱۰۸ بر ۹۱ تن به شکست داد با کسب ۲۹ امتیاز و ۸ ریباند یکی از بهترین‌ها  بود اما نتوانست از باخت لس آنجلس لیکرز جلوگیری کند. جیمز در این مسابقه توانست کوبی برایانت ستاره سال‌های نه چندان دور لس‌آنجلس لیکرز را پشت‌سر بگذارد و سومین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA نام بگیرد.

لبرون جیمز در این مسابقه مجموع امتیازهایش در این لیگ را به عدد ۳۳۶۴۴ رساند و در جایگاه سوم قرار گرفت و نام خودش را بالاتر از کوبی برایانت ثبت کرد. هم اکنون کریم عبدالجبار با ۳۸۳۸۷ امتیاز اول است و کارل مالون با ۳۶۹۲۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

این اتفاق کاملا دیدارهای امروز لیگ حرفه‌ای آمریکا را تحت تاثیر خود قرار داد. کوبی برایانت ستاره نام آشنای بسکتبال جهان نیز در پیامی این اتفاق را به لبرون جیمز تبریک گفت و خطاب به این ستاره نوشت: با قدرت ادامه بده. با احترامی بیشتر نسبت به تو برادر من.

در دیگر دیدارهای این مسابقه دالاس ۱۱۲ بر ۱۰۷ برابر یوتا جاز باخت، بروکلین در وقت اضافه ۱۲۱ بر ۱۱۱ تورنتو را شکست داد، ‌ شیکاگو بولز ۱۱۸ بر ۱۰۶ کلیولند را مغلوب کرد و اوکلاهوماسیتی با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۴ مینه‌سوتا را شکست داد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر