نخستین باخت بارسلونا با «ستین» در روز طلسم‌شکنی خفاش‌ها

والنسیا در حالی بعد از ۱۲ سال طلسم شکست‌ناپذیری بارسلونا در ورزشگاه مستایا را رقم زد که «ستین» سرمربی آبی اناری‌ پوشان نیز نخستین شکست خود را با این تیم تجربه کرد.

نخستین باخت بارسلونا با «ستین» در روز طلسم‌شکنی خفاش‌ها

به گزارش مملکت‌آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اسپانیا(لالیگا) از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز (شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه مستایا برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که بارسلونا با ۴۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید در صدر جدول قرار داشت و «کیکه ستین» نیز سومین مسابقه خود را به عنوان سرمربی آبی اناری پوشان تجربه می‌کرد.

در سوی مقابل، والنسیا تا پیش از این مسابقه با ۳۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار داشت و نکته جالب اینکه از مارس ۲۰۰۸ به این طرف در ورزشگاه خانگی خود نتوانسته بودند بارسلونا را شکست دهند.

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود والنسیا پایان یافت که یوری آلبا در دقیقه ۴۸ با گل به خودی یک بر صفر والنسیا را پیش انداخت و در دقیقه ۷۷ نیز ماریو گومز که یک پنالتی را در نیمه نخست از دست داده بود، گل دوم را به ثمر رساند.

بارسلونا با این شکست به طور موقت با همان ۴۳ امتیاز در صدر باقی ماند و چشم به دیدار رئال مادرید با وایادولید دوخت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر