هشدار به پرسپولیسی‌ها؛ یحیی در «این بازی» همیشه می‌بازد

یحیی گل‌محمدی در کسوت سرمربی همواره در جدال‌های پرسپولیس و تراکتور بازنده بوده است.

هشدار به پرسپولیسی‌ها؛ یحیی در «این بازی» همیشه می‌بازد

به گزارش مملکت‌آنلاین، مهمترین دیدار هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر ایران فردا (یکشنبه) انجام می‌شود؛ جایی که پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور تبریز برود. این اولین دیدار پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی است.

گل‌محمدی پیش از این سه بار به عنوان سرمربی در جدال پرسپولیس و تراکتور حاضر بوده که در هر سه مسابقه شکست خورده است. او در لیگ دوازدهم و در هفته پایانی که سرمربی پرسپولیس بود در تبریز به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. سید مهدی سیدصالحی، مهدی کریمیان و گلسون سوارز برای تراکتور و رضا حقیقی برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند.

در لیگ هفدهم یحیی هدایت تراکتور را به عهده گرفت. تیم او در هفته دوم با نتیجه ۲ بر یک در خانه مغلوب پرسپولیس شد. فرزاد حاتمی برای تراکتور و منشا به همراه کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس گلزنی کردند. در دیدار برگشت نیز در ورزشگاه آزادی پرسپولیس با ۲ گل به پیروزی دست پیدا کرد. علیپور و کامیابی‌نیا گلزنان آن دیدار بودند.

حال باید دید یحیی در چهارمین نبرد پرسپولیس-تراکتوری که تجربه می‌کند می‌تواند نخستین امتیاز و برد خود را دشت کند یا بازهم به عنوان بازنده از زمین بازی خارج می‌شود.​

منبع: ایرنا

ارسال نظر