عکس| سوشا مکانی دوباره با مردم مسجدسلیمان خداحافظی کرد

سوشا مکانی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم‌ملی با انتشار پستی از تیم نیم فصل اول خودش در لیگ نوزدهم یعنی نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، سوشا مکانی که نیم فصل اول با گذشت چند هفته از بازی ها به جمع بازیکنان نفت مسجدسلیمان اضافه و شاگرد مهدی تارتار شد، دقایقی قبل با انتشار پستی از مردم مسجدسلیمان و تیمش خداحافظی کرد. سوشا در نیم فصل اول درخشش خوبی در ترکیب نفت داشت و یکی از عوامل اصلی برای ثبت رکورد نباختن های متوالی تیم تارتار بود.

سوشا مکانی

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر