صعود یوونتوس و میلان در شب پیروزی شیاطین سرخ و درخشش امباپه

شب‌های کم‌رمق فوتبالی با دو دیدار از جام حذفی ایتالیا و دیداری از جام مشابه در انگلیس دنبال شد.

صعود یوونتوس و میلان در شب پیروزی شیاطین سرخ و درخشش امباپه

به گزارش مملکت‌آنلاین، دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا چهارشنبه شب پیگیری و چهره سه تیم دیگر راه یافته به دور بعد مشخص شد. در یکی از بازی‌های مهم یوونتوس برابر اودینزه قرار گرفت و با چهار گل پیروز شد.

تیم تورینی در نبود کریستیانو رونالدو به راحتی مهمانش را شکست داد. گل نخست بازی را گونسالو ایگواین در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند. سپس پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. این شرایط در نیمه دوم هم ادامه داشت و دیبالا توانست دبل کند. داور یک پنالتی دیگر به نفع میزبان اعلام کرد و داگلاس کاستا آن را به گل تبدیل کرد تا بانوی پیر به دور بعد راه پیدا کند.

یوونتوس دیبالا

پیش از این دیدار میلان برابر اسپال قرار گرفت و در نبود زلاتان ایبراهیموویچ سه بر صفر پیروز شد. همچنین فیورنتینا دو بر یک آتالانتا را شکست داد تا در میان هشت تیم برتر قرار بگیرد.

شب گذشته تیم‌های اینتر، لاتزیو و ناپولی به یک چهارم نهایی صعود کردند. در آخرین بازی یک هشتم نهایی امشب (پنجشنبه) رم به مصاف پارما می‌رود.

 

در دیدار معوقه هفته پانزدهم رقابت های لیگ فرانسه  نیز، تیم پاریسی توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۲۴ توسط کیلیان امباپه گل نخست را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۶ این بار نوبت به گلزنی نیمار رسید و این فوق ستاره برزیلی از روی نقطه پنالتی گل دوم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.

سارابیا تنها دو دقیقه بعد از آنکه جایگزین ایکاردی شد گل سوم پاری سن ژرمن را وارد دروازه حریف کرد تا این تیم در آستانه یک پیروزی قاطع دیگر قرار گیرد.

در دقیقه ۸۷ باکایوکو یکی از گل‌های موناکو را جبران کرد اما چند دقیقه بعد امباپه گل دوم خود و چهارم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا شاگردان توماس توخل یک پیروزی پر گل دیگر را کسب کنند.

امباپه درحالی برابر موناکو ستاره میدان بود که بعد از درخشش در این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند و فاصله‌اش را با نزدیک ترین تعقیب کننده خود به ۱۱ امتیاز افزایش داد.

PSG

بازی‌های تکراری دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس هم با برتری خانگی یک بر صفر تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون ادامه یافت.

تنها گل ماتا در دقیقه ۶۷ برتری شیاطین سرخ را رقم زد تا این تیم با برتری حداقلی رهسپار دور چهارم و برنده جدال واتفورد و ترانمر شود. در دیگر بازی هم کاردیف ۴ بر ۳ کارلیسل را برد و صعود کرد. 

من‌یونایتد

منبع: مملکت‌آنلاین

ارسال نظر