مارادونا: پله بهترین نیست؛ حتی در قلب برزیل هم او را شکست می‌دهم

دیگو مارادونا در مصاحبه یا یک شبکه تلویزیونی آرژانتینی بار دیگر با طعنه به «پله» از کسی که به اعتقاد وی بهترین بازیکن جهان است، پرده برداشت و البته به «لیونل مسی» ادای احترام کرد.

مارادونا: پله بهترین نیست؛ حتی در قلب برزیل هم او را شکست می‌دهم

به گزارش مملکت‌آنلاین، برای بسیاری، مارادونا بهترین فوتبالیستی است که جهان فوتبال تا به حال به خود دیده است و بسیاری دیگر با این موضوع موافقند که اسطوره آرژانتینی اگر بهترین نباشد بی‌شک در جمع بهترین‌ها حضور دارد.

وی در این مصاحبه به موضوعات مختلفی که از سوی مصاحبه کننده مطرح شد، پاسخ داد.

بهترین بازیکن تاریخ

فکر می‌کنم «آلفردو دی استفانو» بهترین بود. او از همه بهتر بود حتی از من. «پله» نمی‌خواست استعدادهای دی استفانو را بپذیرد و به آن اعتراف کند. دوستان پله برای او یک جایزه اختصاصی اختراع کرده‌اند به عنوان جایزه «اسطوره زنده دنیای فوتبال». حتی در قلب برزیل یعنی ریودوژانرو هم پله را از این نظر که از بین ما ۲تا کدامیک بهترینِ تاریخ است، شکست می‌دهم.

بهترین پیراهنی که با بازیکنی دیگر عوض کرده و بهترین هم تیمی که داشتی

بهترین کسانی که با آنها پیراهنم را عوض کردن «رود گولیت» و «مارکو فن باستن» در زمان حضورشان در آ.ث میلان بود. بهترین بازیکنی هم که با او بیشتر از همه هماهنگ بودم «کارکا» (بازیکن اسبق ناپولی) بود.

اگر هنوز بازی می‌کردی، فکر می کنی چند توپ طلا داشتی؟

فکر می‌کنم چندتایی داشتم اما آنچه مسی انجام داده، فوق العاده است.

کاشته‌های مسی

به او گفته بودم که به کدام قسمت توپ ضربه بزند اما باقی کار به عهده خودش است. او حواسش را ششدانگ به محل ضربه زدن به توپ معطوف می‌کند. اگر هنوز بازی می‌کردم هرگز دوست نداشتم با مسی مواجه شوم. از او انتقاد نمی‌کنم؛ این پسر به خانه می‌آید، برای آرژانتین بازی می‌کند اما چون سرود ملی را نمی‌خواند مردم می‌گویند کاتالان است اما من دوست لئو هستم. یادم می‌آید بعد از حذف از جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی، مثل یک بچه گریه می‌کرد و این در حالی بود که خیلی از آن بی لیاقت‌ها به دنبال سریع ترین پرواز برای بازگشت بودند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر