بیرانوند: از صاف بودن هوا دارم خفه می‌شم!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به لغو شدن دیدار تیمش مقابل نساجی واکنش نشان داد.

به گزارش مملکت‌آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش واکنش جالبی به لغو دیدار پرسپولیس و نساجی نشان داد. او در این خصوص به طعنه نوشت:
یا خدا از صاف بودن هوا دارم خفه میشم 
من از اینجا دارم کوه‌های خرم آباد رو میببنم انقدر هوا صافه

بیرانوند

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر