شروع طعنه‌های «آقای خاص»؛ کار و بار خبرنگاران سکه شد

«خوزه مورینیو» مدعی شد که دنبال کردن «زلاتان ابراهیموویچ» به عنوان خرید احتمالی توسط تاتنهام با توجه به داشتن مهاجم برجسته‌ای همچون «هری کین»، کار بی معنی است.

شروع طعنه‌های «آقای خاص»؛ کار و بار خبرنگاران سکه شد

به گزارش مملکت‌آنلاین، زلاتان به مدت یک سال و نیم در منچستریونایتد تحت هدایت مورینیو بازی کرد؛ جایی که ۲۹ گل به ثمر رساند و به شیاطین سرخ کمک کرد تا جام اتحادیه و لیگ اروپا را فتح کنند.

علاوه بر این، مرد ۳۸ ساله سوئدی در اینترمیلان نیز تحت هدایت مرد پرتغالی بازی کرد و پس از اتمام قراردادش با باشگاه آمریکایی ال‌ای گلکسی، حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

در این بین، مورینیو در آستانه دیدار با المپیاکوس اظهار داشت: هیچ معنایی ندارد که بازیکنی با ویژگی‌های زلاتان به باشگاهی بیاید که مهاجمی همچون هری کین را در اختیار دارد؛ در مورد ارتباط من با زلاتان حق با شما (رسانه‌ها) است اما ما یکی از بهترین مهاجمان جهان را در انگلیس داریم.

تاتنهام تحت هدایت «مائوریتسیو پوچتینو» برکنار شده به فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته راه یافت اما مرد پرتغالی که هفته گذشته جانشین پوچتینو شد، در حال حاضر به این مرحله فکر نمی‌کند.

مورینیو در این باره تاکید کرد: با این بازیکنان هرگز از هیچ مسابقه‌ای در لیگ قهرمانان نمی‌ترسم؛ ابتدا باید به مرحله حذفی برسیم و تنها زمانی که به یک چهارم صعود کردیم، در مورد شانس قهرمانی تیمم حرف خواهم زد؛ در حال حاضر با آنجا فاصله زیادی داریم. در هر دوره از لیگ قهرمانان، جزئیاتی در مورد موفقیت یا شکست وجود دارد؛ به شخصه دفعات زیادی در پنالتی‌ها یا لحظات پایانی بازی باختم؛ جزئیات تفاوت را رقم می‌زند؛ در رابطه با فصل گذشته اسپرز باید بگویم که جزئیات زیادی برای آنها وجود نداشت؛ در دیدار مقابل منچسترسیتی VAR با آنان بود؛ گل لحظه آخری «لوکاس مورا» به آژاکس در آمستردام هم که محرز است؛ رسیدن به فینال دستاورد است اما تاریخ‌سازی نیست.

مورینیو در رابطه با «کریستین اریکسن» نیز تصریح کرد: با او حرف زده‌ام؛ مهم‌ترین موضوع این است که او به ما تعهد دارد پس بیایید در مورد آینده او حرف نزنیم؛ تصمیم من راجع به بازی دادن یا ندادن به او، با نگاهی به آینده است و نمی‌توانم این موضوع را پنهان کنم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر