تاج: عذرخواهی ما را کسی ندید/ می‌شد خیابانی بهتر سوال کند، من هم بهتر جواب بدهم!

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حواشی رخ داده در روزهای اخیر، برنامه‌های آتی تیم ملی و شکل جدید رقابت‌های باشگاهی در آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

تاج: عذرخواهی ما را کسی ندید/ می‌شد خیابانی بهتر سوال کند، من هم بهتر جواب بدهم!

به گزارش مملکت آنلاین، به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون با اشاره به نتایج تیم ملی در جام جهانی گفت: نتیجه همیشه در زمین رقم می‌خورد. درست است که ما در بیرون زمین فشار بدی را تحمل کردیم و بازیکنان اصلا تمرکز دوره‌های قبلی را نداشتند و شاید زمان بگذرد و دیگر کسی یادش نیاید که این مسائل چه بود. کما اینکه در بازگشت ما به ایران خیلی به این موضوع مهم پرداخته نشده که تیم چقدر در قطر از فضای تمرکز و رقابت فاصله داشت. با این حال من پذیرفتم که شکست خوردیم و بابتش هم عذر می خواهم. اگرچه عذرخواهی ما در بیانیه فدراسیون را کسی ندیده ولی من و همکارانم با کمال خضوع و فروتنی این کار را انجام داده بودیم. معتقدم در اوضاع نرمال و طبیعی، تیم ما با این بضاعت صعود می‌کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: می دانم که بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می خواهم اجازه داده شود که در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من به شما اطمینان می‌دهم که فدراسیون و هیات رییسه امانت‌دار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیاست و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.

تاج همچنین درباره حضور در برنامه جام ۲۰۲۲ شبکه ورزش تلویزیون و حاشیه‌هایی که درباره این حضور رخ داد عنوان کرد: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم بار دیگر از همراهی صمیمانه رسانه‌ها در طول جام جهانی تشکر کنم. من و همکارانم در فدراسیون فوتبال بی صبرانه علاقه‌مند به دریافت پیشنهادات و انتقادات دوستان رسانه‌ای هستیم. درباره مباحث مربوط به حضور در برنامه شبکه ورزش، آن شب به صورت کلی انتظاراتی از نحوه سوالات و خود سوالات داشتم که نمی‌خواهم آن را باز کنم اما برای مثال در بحث سرمربی اسبق تیم ملی، آقای خیابانی می‌توانستند بگویند روند پرونده ویلموتس چه شد که من هم باید پاسخ می دادم. خود ایشان هم البته پذیرفتند. آقای خیابانی به یکباره گفتند پرونده ویلموتس کجاست؟ شاید من هم نباید می گفتم در جیب من است ولی باید روند را توضیح می‌دادم که این کار را انجام دادم. به صورت کامل توضیح دادم که پرونده ویلموتس با جرایمش ۹.۲ میلیون یورو شده بود که این رقم شکست.

وی درباره مباحث مطرح شده با رسول مجیدی، مجری جوان برنامه هم گفت: واقعیت این است که این مجری، مثل فرزند خود من است. به او علاقه هم دارم. در آغاز جام جهانی هم تنها با او در همین برنامه صحبت کردم. روز آخر هم قرار شد به برنامه بروم. من به ایشان علاقه دارم و عذرخواه هم هستم. در فدراسیون فوتبال هم افرادی در سن ایشان کارهای مهمی را انجام می دهند. دوست ندارم ایشان هم ناراحت شود. اخیرا هم در نشستی با مسئولان محترم، ارتباطات میان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تنظیم شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره برنامه‌های آتی مربوط به رقابت‌های باشگاهی قاره کهن خاطرنشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا فرمت جدیدی از رقابت های لیگ قهرمانان را ابلاغ کرده است. به زودی درباره این موضوع با مردم صحبت های زیادی خواهم داشت. در این مجال، باز هم به مردم شریف ایران که روزهای سختی را پشت سر گذاشتند سلام می‌گویم. امیدوارم همیشه مثل امروز که رحمت الهی بارید و کام همه را شیرین کرد شاد باشند. از همه طلب همراهی می‌کنم و امیدوارم باز هم در آینده فرصت این را داشته باشیم که شادی را به ملت هدیه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر