واکنش داور لهستانی به قضاوت فینال جام جهانی

شیمون مارسینیاک اعلام کرد فینال جام جهانی اهمیت زیادی دارد و داور باید در تمام ثانیه ها متمرکز باشد.

واکنش داور لهستانی به قضاوت فینال جام جهانی

به گزارش مملکت آنلاین، شیمون مارسینیاک داور لهستانی ۴۱ ساله قضاوت فینال بین تیم ملی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده خواهد داشت و با بر عهده گرفتن قضاوت بازی سرنوشت ساز جام جهانی خودش را مثل قهرمان توصیف کرد.

او درباره حضور در این دیدار گفت: فوق العاده به نظر می رسد. وقتی جوان بودم به عنوان یک فوتبالیست جوان رویای بازی در یک فینال را داشتم و اکنون باید در فینال به عنوان داور کار کنم. من برای رسیدن به این نقطه از زندگی‌ام مجبور بودم کار کنم، فداکاری کنم و بسیار منظم باشم. باید از پاول سوکلنیکی و توماش لیستکیویچ دستیارانم و بسیاری دیگر برای تحقق رویاهایمان تشکر کنم. همچنین از خانواده‌ها و دوستانمان که شاهد این اتفاق هستند نیز تشکر می‌کنم.

او در پایان گفت: من انتظار یک بازی عالی را دارم. آرژانتین و فرانسه نام های بزرگ و بازیکنانی دارند که قادر به انجام کارهای فوق العاده در هر زمان هستند. به همین دلیل است که من باید در هر ثانیه از بازی بسیار متمرکز باشم. شما نمی توانید در این دیدار تمرکز خود را از دست بدهید. من در بازی آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی و فرانسه مقابل دانمارک در مرحله گروهی حضور داشتم. ما تیم ها را می‌شناسیم و آنها نیز ما را می شناسند.

انتهای پیام/

ارسال نظر