هازارد مقصد بعدی خود را انتخاب کرد

روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک قصد دارد که با جدایی از رئال مادرید راهی لیگ آمریکا شود.

هازارد مقصد بعدی خود را انتخاب کرد

به گزارش مملکت آنلاین، ادن هازارد گرانترین بازیکن تاریخ رئال مادرید به شمار می آید. این هافبک بلژیک در چلسی و لیگ برتر انگلیس یک فوق ستاره بود. او قرار بود که در رئال مادرید جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند اما نمایش ناامید کننده‌ای در کهکشانی ها داشته است و آسیب دیدگی‌های پیاپی اجازه نداده که او زیادی برای رئال به میدان برود.

هازارد امید زیادی داشت که در فصل جاری بیشتر فرصت بازی کردن در رئال را پیدا کند اما از شانس بد او خط میانی رئالی ها حتی با وجود جدایی کاسیمیرو با ترافیک بازیکن مواجه است و مهم تر اینکه این بازیکن باتجربه در جام جهانی ۲۰۲۲ هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و این باعث می‌شود تا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی رئال را نداشته باشد.

روزنامه اکیپ فرانسه جدایی هازارد از رئال مادرید را قطعی دانست و اعلام کرد که این بازیکن راهی لیگ آمریکا خواهد شد.

طبق اعلام روزنامه اکیپ لیگ آمریکا بهترین مقصد برای هازارد به شمار می آید و به همین خاطر او فوتبال خود را در این لیگ ادامه خواهد داد.

هازارد تا سال ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد اما این باشگاه با فروش او می‌خواهد هزینه جذب بازیکنان جدید را مهیا کند و به نظر می رسد که فلورنتینو پرس روی گواردیول مدافع کروات ها دست گذاشته است و به دنبال تقویت خط دفاعی تیم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر