حذف دو نماینده بانوان کشورمان از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان

دو نماینده ایران در روز پنجم رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

حذف دو نماینده بانوان کشورمان از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان

به گزارش مملکت آنلاین، در جریان پنجمین روز از رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، ۲ نماینده ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در بخش بانوان، ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم در دور نخست استراحت داشت و در دور دوم مکوی از بریتانیا را در دو راند شکست داد اما در دومین مبارزه مقابل جو زو از چین ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

در بخش مردان نیز متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم ابتدا دیوی گاردیو از کلمبیا را ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه نیز مقابل هاکان رچپر دارنده مدال برنز المپیک ۲ بر یک به برتری رسید. رضایی در مرحله یک هشتم نهایی برابر نیاز پولاتوف دو بر یک باخت و از جدول مسابقات حذف شد. راند اول این دیدار ۷ بر۳ به سود حریف ازبکستانی خاتمه یافت، اما در راند دوم رضایی موفق شد ۱۱ بر۴ پیروز شود. در راند سوم در حالی که رضایی ۹ بر ۴ مبارزه را عقب بود، در فاصله ۱۵ ثانیه به پایان موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کرده و مبارزه با تساوی ۹ بر ۹ در حال پایان بود، که حریف ازبکستانی ۲ امتیاز گرفت و در نهایت مبارزه  ۱۱ بر ۹ به سود نماینده ازبکستان به پایان رسید.

تاکنون سجاد مردانی، رضا کلهر  و مهران برخورداری سه مدال برنز برای ایران کسب کرده اند و ابوالفضل عباسی، غزل سلطانی، نرگس میرنواللهی، زینب اسماعیلی و اکرم خدابنده نیز از دور رقابت ها حذف شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر