اولتیماتوم فدراسیون جهانی والیبال به هفت باشگاه ایرانی از جمله شهرداری ارومیه

فدراسیون جهانی والیبال در نامه‌ای از فدراسیون والیبال ایران خواست تا باشگاه‌های خود را ملزم به حل و فضل پرونده‌های حقوقی کند.

به گزارش مملکت آنلاین، فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون والیبال ایران درخواست کرد تا باشگاه‌های والیبال ایرانی را که به  واسطه مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود در FIVB دارای پرونده حقوقی هستند، ملزم به حل و فصل و پرداخت بدهی ها و جلب رضایت شاکیان خود کند.

بر این اساس سازمان لیگ فدراسیون والیبال با انتشار اطلاعیه‌ای از هفت باشگاه زیر خواست تا پایان مسابقات لیگ برتر و دسته یک ۱۴۰۱ با انجام مذاکرات و پرداخت بدهی های خود برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی خود در فدراسیون جهانی والیبال، رضایت شاکیان خود را جلب کنند و پرونده‌های حقوقی باز خود را مختومه نمایند، در غیر اینصورت از تیم‌داری این باشگاه‌ها در فصل آینده لیگ‌های والیبال ممانعت خواهد شد:

  1. شهرداری ارومیه
  2. سایپا تهران
  3. بانک سرمایه
  4. شهرداری ورامین
  5. سازمان عمران ساری
  6. شهرداری تبریز
  7. سازمان عمران شهرداری

انتهای پیام/

ارسال نظر