سه مدال حاصل کار دوندگان ایران در روز دوم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا

در روز دوم رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا سه مدال دیگر برای تیم ملی دوومیدانی ایران به دست آمد.

سه مدال حاصل کار دوندگان ایران در روز دوم رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا

به گزارش مملکت آنلاین، روز دوم از مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان رسید و نماینده‌های ایران موفق به کسب سه مدال شدند.

سید محمد سجاد آقایی در دور نهایی رقابت ماده ۴۰۰ متر با ثبت زمان ۴۸.۳۷ ثانیه قهرمان شد و اولین مدال طلا تیم ملی دوومیدانی ایران در مسابقات امسال و همچنین اولین طلای نوجوانان ایران در دوهای سرعت قهرمانی آسیا را کسب کرد.

سینا افشین‌فر پس از پایان رقابت ماده ۱۵۰۰ متر دهگانه در مجموع ۶۴۱۷ امتیاز در جایگاه دوم مسابقات قرار گرفت و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.

 فرید قرنجیک در ماده پرش سه‌گام با ثبت حد نصاب ۱۴.۳۵ متر پس از ورزشکار مالزیایی در جایگاه دوم قرار گرفت و به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

امیر حسین زندی و محمدرضا محمودی‌نژاد در فینال رقابت ماده ۱۱۰ متر با مانع به ترتیب با ثبت زمان‌های ۱۴.۲۳ ثانیه و ۱۴.۶۰ ثانیه در جایگاه‌های چهارم و ششم قرار گرفتند.

بر این اساس تعداد مدال‌های ایران به شش عدد رسید. در روز نخست هم ملیکا نوروزی و مهدیس مینایی‌پور در پرتاب چکش به ترتیب نقره و برنز گرفته بودند و ارشیا مصدقی هم در پرش با نیزه به مدال نقره دست پیدا کرده بود.

چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از ۲۱ تا ۲۴ مهر با حضور ۳۰ کشور در بخش دختران و پسران به میزبانی کویت در حال برگزاری است. تیم ملی ایران با ۲۵ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر