وزیر ورزش از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال خبرداد

وزیر ورزش و جوانان از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال در آینده نزدیک خبر داد.

وزیر ورزش از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال خبرداد

به گزارش مملکت آنلاین، سیدحمید سجادی گفت: سوابق ورزشی استان کردستان بارز و مستعد است و پیشکسوتان بسیاری در عرصه‌های مختلف ورزشی در این استان وجود دارد.

وی افزود: طبق آمار زمینه ورزش همگانی دراین استان بسیار خوب پیش می‌رود.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ورزش‌های پهلوانی، کشتی، رزمی، توپی و سالنی دراین استان مناسب بوده و ۵۰ هیئت فعال در این استان وجود دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سجادی گفت: استان کردستان با وجود کمبود نیروی انسانی طبق ارزیابی خوب پیش رفته وخوشبختانه رویکرد مشارکت بخش خصوصی دراستان کردستان فعال شده است.

وی با اشاره به برگزاری جام پرچم در سطح کشور عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد فدارسیون ها افزایش یابد و در برنامه‌های آینده، فدراسیون مینی فوتبال را نیز فعال خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: استاندار کردستان حامی ورزش و با روحیه جوان گرایی و جوان باوری در عرصه‌های مختلف فعال است و ارتباط خوب استاندار با جامعه ورزش نوید خوبی برای ماست.

سجادی بیان کرد: برای برنامه‌های آینده راهکارهایی با مشورت مدیرکل ادارات ورزش و امور جوانان استان‌ها تدوین شده و نقشه راه یک سال آینده خواهد بود.

وزیر ورزش گفت: هیئت‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان باید بازوی توانمند اجرایی ما باشند که بتوانیم در برنامه‌های مهم این وزارتخانه خوب بدرخشند.

سجادی افزود: از استان کردستان انتظار داریم که بیشتر درخدمت ورزشکاران باشد و به امور اماکن ورزشی و هیئت‌ها به خوبی رسیدگی کند.

وی عنوان کرد: وضعیت، اهداف و حرکت‌های پیش روی ورزش در استان‌ها در داخل وزارت ورزش و جوانان رصد خواهد شد.

سجادی اعلام کرد: به طور متوسط هر ماه حدود هزار و ۹۰۰ رویداد ورزشی داریم که نسبت به سال‌های گذشته ۱۰ برابر شده است.

وزیر ورزش و امور جوانان کشور افزود: سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان به زودی تحویل داده خواهد شد و تسویه حساب‌ها انجام می‌شود و امیدواریم طبق برنامه ریزی ها، هیئت‌ها و رویدادهای مختلف در این سالن فعال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر