دیدار دوستانه تیم ملی با اوروگوئه در هاله‌ای از ابهام

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فوتبال مخالف برگزاری دیدار تدارکاتی با اروگوئه است.

دیدار دوستانه تیم ملی با اوروگوئه در هاله‌ای از ابهام

به گزارش مملکت آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در حالی قرار است امروز برای برپایی اردوی آماده‌سازی جام‌جهانی عازم قطر شود که برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای برگزاری چند دیدار دوستانه در این اردو ادامه دارد. در حالی‌که برخی‌ رسانه شب گذشته از دیدار تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در اردوی تدارکاتی خود در قطر با میزبان جام جهانی خبر داده بودند، اما مدیر رسانه‌ای تیم ملی این موضوع را تکذیب کرد.

طبق اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی، فدراسیون ایران در حال رایزنی با کشورهای کامرون، کنگو و الجزایر است تا در صورت توافق با این تیم‌ها در دوحه بازی دوستانه برگزار کند که البته هنوز با این تیم‌ها توافقی صورت نگرفته و فعلاً مذاکرات در حال انجام است.

از سوی دیگر گفته می‌شود دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی با دیدار با اروگوئه به دلیل بُعد مسافتی سفر به این کشور مخالفت کرده است هر چند شاید این مخالفت به دلیل نگرانی از قدرت این تیم و ترس از شکست سنگین مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آمریکای جنوبی باشد.

اما موضوع مهمتر این است که با وجود آغاز زمان اولین فیفادی هنوز مسئولان فدراسیون و مدیران تیم ملی خودشان هم نمی‌دانند که قرار است چه بازی‌های تدارکاتی را انجام دهند، هر چند مدعی هستند به دلیل عدم ورود دلالان به این بحث نمی‌توانند اسامی کشورهای مورد نظر خود را اعلام کنند، موضوعی که در آن تردید وجود دارد چراکه بیشتر نشان از بی‌برنامگی دارد تا حفاظت از اطلاعات.

در حالی‌که کمتر از ۶ ماه تا آغاز جام‌جهانی زمان باقی مانده است؛ ایران هنوز بازی دوستانه‌ای برگزار نکرده و بیش از ۱۴ ماه هم از آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی می‌گذرد. در نهایت باید منتظر ماند و دید اولین بازی تدارکاتی تیم ملی با کدام تیم و کجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر