اعلام دلیل حضور نام «خداداد عزیزی» در سفر تیم ملی به کانادا

سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: خداداد عزیزی تنها به عنوان پیشکسوت و با دعوت حمید استیلی همراه تیم ملی به کانادا می‌آید.

اعلام دلیل حضور نام «خداداد عزیزی» در سفر تیم ملی به کانادا

به گزارش مملکت آنلاین، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در جدیدترین گفت و گوی تلویزیونی خود درباره حواشی ایجاد شده در خصوص اردوی تیم ملی در کانادا گفت: خداداد عزیزی تنها به عنوان پیشکسوت و با دعوت حمید استیلی همراه تیم ملی به کانادا می‌آید.

اصولی با اعلام این که کاروان تیم ملی ۵۰ نفره خواهد بود هم گفت: تعداد دیگری از پیشکسوتان هم دعوت شده‌اند ولی به دلیل گرفتاری همراه تیم ملی نیستند. برخی پیشکسوتان هم خودشان در کانادا هستند و در بازی مقابل کانادا حضور دارند.

خداداد چه گفت؟

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: حدود یکماه پیش حمید استیلی به من زنگ زد و گفت که بازی با کانادا انجام می شود. او از من خواست که با تیم ملی به کانادا سفر کنم. من هم از او خواهش کردم که اگر امکان دارد نیایم. جمله ام را هم یادم هست؛ به او گفتم: «سفر طولانی است و من در پروازهای طولانی اذیت می شوم». اما ایشان قبول نکرد و در نهایت قرار شد در این سفر کنار تیم ملی ایران باشم.

او ادامه داد: این بازی رسمی نیست و در بازی های تدارکاتی بحث روحیه دهی وجود ندارد. من در بازی های رسمی زیادی کنار تیم ملی بودم. زمان کی روش و ۳ بازی آخر مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ نمونه اش بود که همراه با کریم باقری به اردو رفتیم. آن زمان هم آقای نبی زنگ زدند و گفتند کنار تیم باشید. این بازی اما تدارکاتی و دوستانه است. به هر حال حمید خان استیلی دوست صمیمی و همبازی من بوده، میرشاد ماجدی نیز همبازی ام در تیم ملی امید بود و وقتی پیشنهاد دادند می خواستم منصرف شان کنم اما نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر