اسکوچیچ: تا ۲۰۲۳ با ایران قرارداد دارم / نباید به صعود به جام جهانی قانع باشیم

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اگر هرکس به وظیفه‌اش عمل کند، تیم ایران می‌تواند به دور حذفی جام جهانی فوتبال قطر راه پیدا کند.

اسکوچیچ: تا ۲۰۲۳ با ایران قرارداد دارم / نباید به صعود به جام جهانی قانع باشیم

به گزارش مملکت آنلاین، دراگان اسکوچیچ در برنامه «فرمول یک» شبکه یک تلویزیون، درباره افزایش انتظارها از تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی گفت: به نظرم می‌توانیم. به نظرم هر کسی باید وظیفه خودش را به خوبی انجام دهد. فکر می‌کنم از پس این ماجرا برمی‌آییم. هدفی است که بین همه ما مشترک است. فکر می‌کنم نباید به صعود به جام جهانی قانع باشیم. هدف‌گذاری ما باید برداشتن یک قدم بلندتر باشد. این هدف مستلزم این است که سخت کار کنیم. درست است که مشکلاتی وجود دارد. باید بدانیم هدفمان چیست و به سمت کدام مسیر می‌رویم. فکر می‌کنم با این صحبت‌ها از پس این مسأله برمی‌آییم.

او درباره مدت زمان قراردادش با فدراسیون فوتبال و پیشنهاداتی که در این مدت دریافت کرده است، گفت: نمی‌دانم چند بار تا به حال گفته‌ام که تا سال ۲۰۲۳ با تیم ملی ایران قرارداد دارم. زمانی که کارتان را به خوبی انجام می‌دهید، مسلما پیشنهاداتی هم هست. به نظرم کارمان فوق‌العاده بود و مردم هم موافق هستند که کار ارزشمندی کردیم. در ۵۳ سالگی به حدی از بلوغ رسیدم که این مسائل را تفکیک کنم و تمرکزم را روی کارم بگذارم. صادقانه می‌گویم که باعث افتخارم است که سرمربی تیم ملی ایران هستم و نمی‌دانم در ادامه زندگی خودم به کجا می‌روم. الان در جایی هستم که لذت می‌برم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره دیدارهای ایران با کره جنوبی و لبنان نیز گفت: وقتی که ما بازی ملی داریم، هر بازیکن نماینده کشور است. برای ما بازی دوستانه و رسمی تفاوتی ندارد. باید با تمام وجود در زمین بازی کنیم. کار خودمان را به خوبی انجام دادیم اما پیروزی در دو بازی آینده هدف بعدی ما است و باید دور گروهی را با صدرنشینی تمام کنیم و امیدوارم بازیکنان تیم ملی این برنامه را ببینند. فکر می کنم پیام شفافی را منتقل می کنیم. این را هم می‌دانیم که سفر و دور و رازی به کشور کره داریم. برنامه لژیونرها طوری است که برخی از آن ها فقط یک روز با ما تمرین خواهند کرد. ما تا به حال و در هر شرایطی خودمان را نشان دادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر