در مقدماتی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳:

شکست دور از انتظار تیم ملی بسکتبال مقابل قزاقستان

تیم ملی ایران در پنجره دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ عصر امروز پنج‌شنبه ۵ اسفند ماه در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ این دیدار را واگذار کرد.

شکست دور از انتظار تیم ملی بسکتبال مقابل قزاقستان

به گزارش مملکت آنلاین، تیم ملی ایران در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ عصر امروز پنج‌شنبه ۵ اسفند ماه در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان با ترکیب مهدی کامرانی، سعید داورپناه، ارسلان کاظمی، اصغر کاردوست و سجاد مشایخی زیر نظر مصطفی هاشمی به میدان رفت و نتیجه را واگذار کرد.
کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به سود تیم قزاقستان و کوارتر دوم با نتیجه ۳۸ بر ۳۶ به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید. کوارتر سوم این دیدار با نتیجه ۵۸ بر ۴۸ به نفع ایران به پایان رسید و در نهایت تیم ملی ایران در این دیدار با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ مغلوب شد.
محمد جمشیدی با کارایی ۲۷ و سجاد مشایخی با کارایی ۱۵ موثرترین بازیکنان تیم ملی ایران در دیدار مقابل قزاقستان بودند. همچنین محمد جمشیدی با ۳۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران در این بازی بود.
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های پنجره دوم جام جهانی ۲۰۲۳ روز یکشنبه ۸ اسفند ماه ساعت ۱۷ در تهران به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر