به گزارش مملکت آنلاین، مهدی مهدوی‌کیا قرارداد خود با تیم امید را رسماً ثبت کرد تا هدایت این تیم را برعهده گرفته باشد.

در شرایطی که شایعاتی پیرامون قطع همکاری مهدوی‌کیا و تیم المپیک شنیده می‌شد، روز گذشته حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون از ادامه همکاری طرفین خبرداد و حالا امروز خبر آمده که قرارداد او به صورت رسمی ثبت شده است.

مهران شدیدی پور در تیم المپیک دستیار مهدوی‌کیا خواهد بود و همچنین قرار است یک مربی خارجی به همراه مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز ایرانی به جمع کادرفنی ملحق شوند.

تیم امید ایران با هدایت مهدوی‌کیا از فروردین ماه اردوی تدارکاتی خود را آغاز می‌کند و احتمالا یک دیدار تدارکاتی از بین دو تیم بلاروس یا عراق نیز در برنامه خود خواهد داشت.

ایران خود را آماده بازیهای جام آسیا در خرداد ماه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر