واکنش باشگاه گل‌گهر سیرجان به غیرقانونی بودن بازیکن خارجی این تیم

مدیر روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر در خصوص حواشی مربوط به بازیکن خارجی این تیم گفت: برای جذب باگناما به نامه فدراسیون گابن استناد کردیم.

به گزارش مملکت آنلاین، ابوذر خواجویی مدیر روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر گفت: برای جذب باگناما به نامه فدراسیون گابن استناد کردیم و این هیاهو را استقلالی‌ها به راه انداختند.

وی افزود: ما شفاف‌ترین باشگاه لیگ برتر هستیم و تیم‌های پرطرفدار برای دور کردن هیاهو از خودشان این حرف‌ها را مطرح می‌کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه گل گهر درباره رزومه باگناما نیز گفت: «باشگاه گل‌گهر به نامه فدراسیون گابن استناد کرده، همان نامه را نیز به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و براساس آن توانستیم کارت بازی این بازیکن را بگیریم.

خواجویی گفت: باگناما بازیکن گرانقیمتی نیست و مثل مهاجمان #استقلال دستمزد بالایی ندارد. در همان صحبت‌های مسئولان سازمان لیگ گفته شد مهاجم گابنی را طبق دستورالعمل سازمان لیگ به خدمت گرفته‌ایم و دو بازی دوستانه نیز همراه تیم بود تا با او قرارداد ببندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر