شاهمیری در ارومیه از دنیای داوری خداحافظی کرد

داور بین المللی والیبال کشورمان در ارومیه با قضاوت دیدار شهرداری ارومیه و سایپا از دنیای داوری خداحافظی کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، فرهاد شاهمیری داور بین المللی والیبال کشورمان که روز گذشته بازی شهرداری ارومیه و سایپا را در سالن غدیر "دورنالاریوواسی" ارومیه قضاوت می کرد بعد از پایان دیدار از دنیای داوری خداحافظی کرد.

شاهمیری در مورد خداحافظی اش گفت: در آینده با بازگشت تماشاگران به رقابت های ورزشی در حضور تماشاگران ارومیه‌ای در سالن والیبال به این شهر سفر و بصورت رسمی خداحافظی خواهم کرد.

وی که بدلیل رسیدن به سن بازنشستگی‌ از دنیای داوری خداحافظی کرده است، اضافه کرد: از این پس به عنوان عضو کمیته داوران آسیا و ناظر داوری در مسابقات مختلف در والیبال فعالیت خواهد کرد.

فرهاد شاهمیری داور باسابقه و باتجربه والیبال ایران در سال ۱۳۴۴ در شهریار متولد شد و از سال ۱۹۹۹ به رده داوران بین‌المللی پیوست و در چندین دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها، قهرمانی جهان، جام جهانی و دیگر تورنمنت‌های معتبر قاره‌ای و جهانی والیبال به قضاوت پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر