یک فرصت دیگر برای کیانوش/ رستمی به پرو اعزام می‌شود

وزنه‌بردار ملی‌پوش کشورمان برای کسب سهمیه حضور در المپیک در مسابقات پرو شرکت می‌کند.

به گزارش مملکت‌آنلاین، بعد از حواشی بوجود آمده در خصوص کیانوش رستمی و احتمال از دست دادن المپیک ۲۰۲۰ توکیو بدلیل عدم شرکت در مسابقات گزینشی لازم فدراسیون وزنه‌برداری با وجود اتمام زمان ثبت نام در تورنمنت‌های سوئیس و سن مارینو به این کشورها نامه زد که بدلیل قوانین فدراسیون جهانی با این درخواست مخالفت شد.

اما با رایزنی‌های انجام شده توسط علی مرادی و فدراسیون وزنه‌برداری ایران با فدراسیون جهانی قرار شد رستمی برای پشت سر گذاشتن گزینشی المپیک در ۶ ماهه دوم سال به تورنمنت پرو اعزام شود که در این مسیر تمام هزینه‌های او به همراه یک نفر همراه تقبل شده و می‌تواند رایگان در پرو وزنه زده و این مرحله را پشت سر بگذارد.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر