پارالمپیک ۲۰۲۰: دهمین طلای ایران در پرتاب نیزه بدست آمد

نماینده پارا دوومیدانی ایران موفق شد دهمین مدال طلای کاروان ایران را در بازی های پارالمپیک توکیو کسب کند.

به گزارش مملکت آنلاین، رقابت های دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو در ماده  پرتاب نیزه کلاس  f۵۴ برگزارشد و حامد امیری نماینده ایران در این رشته با پنج ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت و در پایان مدال طلا را کسب کرد.

 امیری با رکورد ۳۱.۳۵ علاوه بر مدال طلا، رکورد پارالمپیک توکیو را نیز شکست. تعداد مدال های طلای کاروان نیز دو رقمی و به عدد ۱۰ رسید.

*رکوردهای نماینده ایران به شرح زیر است:

  • پرتاب اول: ۳۱.۲۷
  • پرتاب دوم: ۲۹.۴۹
  • پرتاب سوم: ۲۹.۹۹
  • پرتاب چهارم: ۳۱.۳۵
  • پرتاب پنجم:۲۸.۱۶
  • پرتاب ششم: خطا

در رقابت‌های پرتاب نیزه کلاس f۵۴، الکسی از روسیه با حدنصاب ۳۱.۱۹ به مدال نقره رسید و ورزشکار آمریکایی با ۳۱.۰۹ مدال برنز را کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر