مدیرعامل فولاد خوزستان جدا شد

سعید آذری مدیر موفق فوتبال ایران که ۲ فصل است در سمت مدیرعامل فولاد فعالیت می‌کند با انتشار تصویری در صفحه مجازی خود از این باشگاه خداحافظی کرد.

به گزارش مملکت آنلاین، سعید آذری مدیرعامل موفق سابق ذوب‌آهن و دو فصل اخیر فولاد خوزستان بعد از قهرمانی با این تیم در جام حذفی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از این باشگاه خداحافظی کرد.

در پیام آذری آمده است:

  • اگر موفقیتی بدست بیاد حاصل کار گروهی است .
  • از تمامی همکارانم در باشگاه فولاد خوزستان بابت تلاشهای بی نظیرشان تشکر میکنم ،بدون حضور آنان امکان نداشت موفق شویم .
  • تصویر طالب باوی عزیز که همکار بنده در باشگاه است را به عنوان نماد و نماینده همه همکارانم در این پست منتشر کردم تا همه بدانند سعید آذری بدون کمک این همکاران بی نظیر هیچ حرفی برای گفتن نداشت .
  • از همه همکارانم در باشگاه فولاد خوزستان تقدیر و تشکر مینمایم ،جدا از سمت و پست و منصب .
  • ما یک گروه بودیم با هدفی مقدس و مشترک .

برخی گمانه‌زنی‌ها از احتمال حضور آذری به عنوان مدیرعامل در تیم استقلال حکایت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر