امیر قلعه و شکستن طلسم 9 ساله پرسپولیس

تیم سپاهان آخرین بار ۹ سال پیش در آزادی با اختلاف بیش از یک گل پرسپولیس را شکست داد؛ نکته جالب این که در آن بازی نیز قلعه نویی هدایت زردپوشان را برعهده داشت.

 امیر قلعه و شکستن طلسم 9 ساله پرسپولیس

به گزارش مملکت‌آنلاین، هفته گذشته تیم سپاهان موفق شد در دیداری هیجان انگیز پرسپولیس را با دو گل شکست دهد. این دو گل که در فاصله ۴ دقیقه به ثمر رسیدند، سبب شدند تا رکورد شکست ناپذیری ۱۵۰۰ روزه سرخپوشان برابر سپاهان شکسته شود. اما این تنها رکوردی نبود که پرسپولیسی ها با شکست در مقابل زردپوشان از دست دادند؛ آن ها که ۹ سال با اختلاف بیش از یک گل به سپاهان نباخته بودند، این بار تن به شکستی دو گله دادند تا امیر قلعه نویی دوباره طلسم آن ها را بشکند.

۹ سال پیش در زمانی که علی دایی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، شاگردان امیر قلعه نویی در سپاهان موفق شدند با گل های توره، عقیلی، حیدری و عنایتی پرسپولیس را در هم کوبیده و شکستی ۴-۱ را به این تیم تحمیل کنند. آن باخت ۴ گله سنگین ترین شکست لیگ برتری پرسپولیس برابر سپاهان نیز بود.

پس از آن پرسپولیس تنها یک بار در تهران مقابل سپاهان شکست خورد که آن هم در لیگ چهاردهم بود. البته در اصفهان اوضاع تفاوت سپری شد و طلایی پوشان توانستند در این بازه ۹ ساله چهار بار سرخپوشان را مغلوب کنند.

 

 

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر