با پیگیری وزارت کار؛ ساختمان پرسپولیس به این باشگاه بازگشت

با پیگیری وزیر کار وامور اجتماعی، سند ساختمان باشگاه پرسپولیس از مالکیت شستا خارج شد و به باشگاه بازگشت.

به گزارش مملکت آنلاین، پس‌ از پرداخت نشدن بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، این شرکت بر اساس حکم دادگاه، شش دانگ سند ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ سند ساختمان باشگاه پرسپولیس را به نام خود کرد تا اینگونه طلب خود را وصول کند.

یک منبع موثق نزدیک به وزیر کار و امور اجتماعی به ایسنا اطلاع داد که با پیگیری‌های شریعتمداری، وزیر کار و امور اجتماعی مالکیت ساختمان باشگاه پرسپولیس از شستا خارج شده  و سند باشگاه به حالت قبل از ماجرای قضایی شستا برگشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر