دروازه‌بان استقلال، از تراکتور شکایت کرد

مظاهری اعلام کرد بابت دیرکرد مطالباتش، از تراکتور به AFC شکایت می‌کند.

به گزارش مملکت آنلاین، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال و دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور با انتشار پیامی در اینستاگرام از شکایتش از تیم تراکتور به دلیل نقد نشدن چک مطالباتش که از این باشگاه تبریزی و محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور گرفته بود خبرداد.

وی قرمزهای تراکتور را تهدید به شکایت از فیفا و AFC کرد و پیشاپیش از هواداران تراکتور عذر خواهی کرد.

photo_2021-05-05_14-18-35

مظاهری در صفحه شخصی‌اش گفت که با وساطت‌های فدراسیون فوتبال و نور شرق و به خاطر شادی دل هواداران تراکتور سعی کرده با فرصت دادن به مدیران این باشگاه، طلبش را دیرتر دریافت کند اما چک زنوزی نقد نشد و حالا این دروازه‌بان می‌خواهد برای دریافت طلبش به فیفا و AFC شکایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر