تراکتور در اولین گام با پاختاکور مساوی کرد

نخستین دیدار پرشورها در لیگ قهرمانان آسیا با تساوی ۳ بر ۳ برابر پاختاکور به پایان رسید.

تراکتور در اولین گام با پاختاکور مساوی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، در هفته نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بازی تیم‌های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در یک بازی پرگل و دیدنی به تساوی ۳ بر ۳ انجامید.

در این بازی اشکان دژآگه در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی و محمد عباس‌زاده در دقیقه ۵۴ تراکتور را ۲ بر صفر پیش انداختند ولی این بازی عجیب با گل‌های دقیقه ۶۹ چران، دقیقه ۷۵ مخیدونوف و گل دقیقه ۸۲ ارکینوف ۳ بر ۲ بسود پاختاکور شد.

در حالیکه پرشورهای در آستانه باخت بودند، محمد عباس‌زاده در دقیقه ۸۵ و از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی ۳ بر ۳ کشاند تا این بازی دیدنی و پرگل به تساوی انجامد.

دیگر بازی این گروه که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، از دقایق دیگر بین الشارجه امارات و نیروی هوایی عراق برگزار خواهدشد.

ترکیب تراکتور ایران: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی،  اشکان دژاگه (محمد قادری ۷۹) ، محمد عباس زاده و  پیمان بابایی (سعید واسعی ۷۶)

ترکیب پاختاکور ازبکستان: کواتف، سیفیف، ایگور کریمتس، اسماعیلوف،  علی جانوف (یولداشف ۵۸)، سوبیرخوجائف، اسموعیلوف،  رشیدف (موخیدینف ۷۰) ، دیگو چران،  تورگونبف (ارکینف ۵۸) ، دردیوک.

انتهای پیام/

ارسال نظر