افتتاح بزرگ‌ترین پیست اتومبیلرانی شرق کشور در تربت‌حیدریه

بزرگ‌ترین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری (پیست کارتینگ) شرق کشور در تربت‌حیدریه افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین پیست اتومبیلرانی شرق کشور در تربت‌حیدریه

به گزارش مملکت آنلاین، با حضور زنگنه نماینده مجلس شورای اسلامی، شرافتی رادمعاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه، رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان، گرایلی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی و آقابیگی رئیس هیئت شهرستان و‌جمعی از مسئولین محلی و جامعه ورزش تربت حیدریه پیست اتومبیلرانی این شهرستان (بزرگترین پیست کارتینگ شرق کشور) به بهره برداری رسید.

مدیر و سرمایه‌گذار این مجموعه ورزشی در آئین افتتاحیه که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فاز نخست پیست اتومبیلرانی و موتورسواری تربت‌حیدریه در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار و با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌‌گذاری احداث‌شده است.

حسن قوامی یادآور شد: با وعده‌ای که مسؤولان حوزه ورزش داده‌اند، ظرف چند ماه آینده با الحاق یک هکتار دیگر به مجموعه، فاز دوم نیز تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی که داور رسمی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور است، گفت: به این دلیل مدعی هستیم این پیست بزرگ‌ترین در شرق کشور است، چراکه بزرگ‌ترین پیست‌های موجود دارای بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر هستند، اما طول این پیست ۷۲۰ متر است.

قوامی با اشاره به اینکه اکنون قادر هستیم مسابقه‌های کارتینگ و اسلالوم را در رده کشوری میزبانی کنیم، بیان کرد: با راه‌اندازی فاز دوم مسابقات سرعت در بخش موتور ریس و اتومبیلرانی را نیز میزبانی خواهیم کرد.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: باید در تربت‌حیدریه مجسمه افرادی را که سرمایه خود را به‌جای دلالی و بورس‌بازی برای آبادانی شهر و مردمش هزینه می‌کنند، ساخت تا الگوی دیگران باشد.

محسن زنگنه افزود: باوجودی که چرخش مالی تربت‌حیدریه در سال بین ۲۰ هزارتا ۳۰ هزار میلیارد ریال از محل زعفران، ابریشم، چغندر و دیگر محصولات کشاورزی است، اما متأسفانه هنوز جایگاه واقعی خود را نیافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر